czwartek, 14 maja 2015

W poszukiwaniu ideału - szminka idealna.




Cześć :)

Dzisiaj już czwartek, prawie weekend. Otwieramy w sobotę , będzie koncert zespołu szantowego i przyjdą wszyscy znajomi. Jeszcze tylko ostatnie szlify, mała instrukcja obsługi kasy fiskalnej i zaczniemy. Oczywiście będzie post jak klub wygląda w środku itd. Nawet obmyśliłam co założę na ten wieczór, w końcu bedę też w centrum zainteresowania. Pokażę Wam też, no i mam kilka nowości ubraniowych, kilka kosmetycznych.

Dziś o pomadkach, od ponad miesiąca jestem blondynką totalną. Wcześniej ciężko było mi dobrać pomadkę, a teraz to już w ogóle masakra. Nie wiem jak się malować ,choć po zdjęciach widzę, że ogólnie wychodzę "blado" i muszę chyba mocniej oczy podkreślać i dać ciemniejszy podkład lub więcej bronzera.   


Pomadki w kolejności :
1.Essence - Get the look nr 20
2.Essence-Coral calling nr 01
3.Jelly Pong Pong-Lip blush- była w którymś z Glossy Box'ów.





 ESSENCE _GET THE LOOK NR 20


 ESSENCE_CORAL CALLING NR01


 JELLY PONG PONG





MAŁE PODSUMOWANIE


1.ESSENCE- Get the look nr 20- wydawała mi sie fajna, ale jeszcze pogłębia moją bladość. Jest za nijaka, blada, bez życia.

2.ESSENCE- Coral calling nr -01- ta z kolei wydawała mi sie beznadziejna, a wypada chyba najlepiej z tyc trzech, nie za mocna, nie za delikatna.

3. JELLY PONG PONG- za mocna, może na wieczór jeszcze by się sprawdziła ( ewentualnie z konturówką, bo się strasznie''rozlewa") z mocniejszym okiem.


A która Waszym zdaniem najbardziej mi pasuje ?



Pozdrawiam
Monika

6 komentarzy:

  1. ale Cię rozjaśniło :o super wygladasz!
    w ostatnim kolorku wg mnie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się odcień pierwszej.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie potrafię dobrać sobie szminki i przez to zawsze ze szminką na ustach czuję się dziwnie - już wolę błyszczyk ;)
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*