środa, 16 września 2015

Artdeco- nowości.

Witam po bardzo długiej przerwie.... U mnie niewiele sie zmieniło, a to co się zmieniło to akurat nie na lepsze. Jednak przybyło mi mądrości życiowej he, he, he :) Mam też o wiele więcej cierpliwości i jestem bardziej spokojna. Praca nad sobą tzn. nad moją psychiką dużo dała, jest mi lepiej, akceptuję pewne rzeczy, których kiedyś nie potrafiłam i lepiej znam siebie. Dusza jest jakby uleczona, mam dużo siły w sobie i zaczynam walkę o idealne jak dla mnie ciało, bo niestety tutaj się pogorszyło, ze zgryzoty dużo jadłam i nie ćwiczyłam zbyt często i odbiło się to na wyglądzie, ale dam radę :)


W czasie gdy mnie nie było przetestowałam też wiele kosmetyków. Szukałam lepszych od tych, które znam, ale zazwyczaj kończy się to podobnie tzn. wracam do starych, wypróbowanych. Tak też i jest z podkładem i korektorem Artdeco. Moim zdaniem kosmetyki tej firmy są bardzo wysokiej jakości, a cena nie jest, aż tak wygórowana, choć nie są tanie. Kupiłam podkład matujący z pudrowym wykończeniem, mój numerek to 10. Jest pięknie zapakowany, posiada gąbeczkę do aplikacji kosmetyku ( trzeba ją myć dość często )i lustereczko. Widać, że jest to porządny i nie byle jaki kosmetyk.
Korektor jest wykręcany, w formie długopisu i pięknie rozświetla cienie pod oczami, jest lekki , nie zbiera się i nie podkreśla zmarszczek, numerek 6.
Podkład kosztował około 80 zł, a korektor 50zł, jednak z tego co pamiętam podkład mi nie starczał na długo, ale zobaczymy tym razem. Wkrótce pokażę jak wyglądają na buzi.










Miłego wieczorku.

Monika

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że wróciłaś kochana :) Fajny ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się cieszę, że wróciłaś :-) Jestem ciekawa korektora, bo ja ciągle szukam idealnego, który zakryłby moje cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się cieszę, że wróciłaś :-) Jestem ciekawa korektora, bo ja ciągle szukam idealnego, który zakryłby moje cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Monisiu nie wiem czy mi uwierzysz, ale dziś o tobie myślałam. Dobrze Cie znowu widzieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. thanks for the information may we always be in mercy allah swt

    OdpowiedzUsuń
  6. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  8. 29 year old Health Coach I Bar Goodoune, hailing from Dauphin enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Tai chi. Took a trip to Garden Kingdom of Dessau-Wörlitz and drives a LS. dodatkowe wskazowki

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*