wtorek, 20 maja 2014

Powrót i nowości :)

Witam Was kochane:)

Nie było mnie znów trochę, a to dlatego, że byłam w szpitalu. Nie ma się co rozpisywać, wróciłam, jest mi już lepiej i zabieram sie za pisanie :) Brakowało mi trochę blogowania, ale cóż , nie zawsze jest możliwość jak ma się chęć i nie zawsze chęć jak jest możliwość. Jak na razie moje plany powoli sie spełniają i mam nadzieję, że dobra passa trochę potrwa. Jak wszystko pójdzie po mojej myśli to będę najszczęśliwszą osobą pod słońcem. W piątek lecimy z Danielem na wakacje, do Egiptu oczywiście i na nurkowanie rzecz jasna:) Czeka mnie jeszcze trochę przygotowań, a potem tydzień "nicnierobienia" :))))


Dziś dla poprawy humorku byłam na małych zakupach i kupiłam sukienko-tuniczkę, długą sukienkę i dżinsy- mega obcisłe:))) A tak prawdę mówiąc wyszłam po jakiś nowy strój kąpielowy :) Poza tym jutro mam do odebrania w sklepie klapeczki, które też Wam pokażę i będę dalej szukać nieszczęsnego stroju :))Marzy mi się coś baaaardzo kolorowego , w pięknych intensywnych barwach.....









Spodobało Wam się coś?


Buziaki 
Monika

5 komentarzy:

  1. Druga sukienka na trzecim zdjęciu-jest przecudowna ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne sukienki! :) bedziesz tam wygladac bosko Moniś ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne sukienki ♥.♥ zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że już czujesz się lepiej :)
    Mnie rówież podobają się sukienki. Tez musze sobie jakieś sprawić na lato :)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*