czwartek, 8 maja 2014

Piórkowy Essence na żelowym Wibo

Cześć dziewczyny :))

Ciepłe dni zbliżają się wielkimi krokami, a wtedy lubię zaszaleć z paznokciami: z kolorem lub ciekawym motywem czy fakturą. Sprawiłam sobie taki oto lakierek, a właściwie topper od Essence. Ma on wyglądać jak piórka po nałożeniu na innny lakier, a dla mnie po prostu wygląda jak opiłki metalu choć nie powiem, że mi się nie podoba. Ja akurat dzisiaj połozyłam go na róż, ale widzę go z czarnym kolorem bardziej. Na zdjęciu jedna warstwa różu i dwie toppera. Szkoda tylko, że nie ma innych kolorów, przynajmniej ja nie widziałam.






Pozdrawiam Was kochane:)

P.S. Sorki za skórki, nie myślałam, że będzie je aż tak widać:(


Monika


7 komentarzy:

  1. No troszkę rozpaprane te twoje pazurki,ale kolorek ładny
    :*pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    chciałabym przedstawić propozycję współpracy. Proszę o wiadomość na kontakt@blog-media.pl

    Pozdrawiam,

    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi troszkę widać:p
    ale ogólnie świetnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie te lakierki gel like :)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*