środa, 21 maja 2014

Nowe klapki i stroje kąpielowe.


Cześć dziewczyny :) 

Przygotowania do wyjazdu trwają i dziś kupiłam dwa stroje ( te dwa pierwsze) oraz klapki. Co prawda mam już klapki sportowe, ale marzyły mi się jakieś w fajnym, żywym kolorze, a nie ciągle czarne lub granatowe. Strój pierwszy w moją ulubioną panterką, a drugi w super wakacyjny, wesoły motyw. Trzeci strój kupiłam w tamtym sezonie, ale poleci ze mną również na wakacje.







Lecę robić hennę na brwi, bo na wakacje w wodzie jest bardzo wskazana. Cały tydzień moim jedynym kosmetykiem będzie krem z filtrem, a bużka niech sobie odpoczywa od makijażu.




Pozdrawiam.
Monika

2 komentarze:

  1. :-) szkoda tylko;że nie zdecydowałaś się zaprezentować tych strojów na sobie ;-(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*