środa, 21 sierpnia 2013

Błękicik od Essence

Cześć laleczki :)


Dziś chciałam Wam pokazać mój lakierek do paznokci kupiony jeszcze w Niemczech. Jest to taki błękit-turkus, trudno powiedzieć. Mam go w posiadaniu około 3 tygodnie i malowałam nim dopiero drugi raz paznokcie, a już ma nie taką jak przy kupnie konsystencję. Plusiki to piękny kolor, idealny na lato, jedna warstwa daje super krycie i naprawdę ekspresowo wysycha. Tak wygląda na pazurkach...










A to wczorajszy makijaż- kreska zrobiona kredką Avon - kolorem SUGAR PLUM- świetny fiolecik z różowymi drobinkami brokatu:)


Jak Wam się podoba kolorek? Miałyście? Jakie kolorki kredek polecacie z Avonu? Lubicie?

Miłego dnia kochane.

Buziaki
Monika

7 komentarzy:

  1. Jak ja Ci zazdroszczę tych paznokci.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczny :):) makijaż też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor :) A makijaż śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek, pasują Ci niebieskości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny lakier, dziękuję za komentarz :P oczywiście obserwuję, czekam na kolejny post :*
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. 26 year-old Associate Professor Stacee Brosh, hailing from Victoriaville enjoys watching movies like Galician Caress (Of Clay) and Yo-yoing. Took a trip to Historic Town of Grand-Bassam and drives a Tundra. znajdz to

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*