sobota, 22 czerwca 2013

Weselna sukienka.

Cześć dziewczyny:)

Dziś post naprawdę mini, bo idę na wesele, a jeszcze paznokcie, pedicure, fryzura, maseczka itd.
Niestety nie jest to moja wymarzona sukienka, bo długa, ale ma ona po założeniu swój urok i tak bardzo podobała sie mojemu mężowi na mnie, że kupiliśmy. Co jak co, ale opina całe ciało i naprawdę trzeba mieć do niej dobrą figurę, a przez ten ornament z przodu widać nawet piercing w brzuszku. Ale ja i tak nie lubię długich, choć ta jest z przodu trochę krótsza, a z tyłu dłuższa. Jutro wkleję Wam zdjęcia jak prezentowała sie na mnie i z dodatkami, którymi są buty, torebka i bransoletka.






Życzę Wam miłej soboty.
Odpoczywajcie kochane. Buziaki.
Moniśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*