czwartek, 6 czerwca 2013

Internetowe zakupy.

Cześć dziewczyny :)

Znów burza :( ale co poradzić, internet słabo działa, zdjęcia ładują się w takim tempie, że napisanie posta zajmuje strasznie duzo czasu .
Jak obiecałam wczoraj chciałam Wam pokazać co zamówiłam sobie przez internet, a właściwie zrobi,ł to mój mąż. Jak już wiecie 22 czerwca idę na wesele i zaczęłam szukać jakiejś sukienki w sklepach, niestety nie udało mi się nic ciekawego znaleźć.A propos , tez tak macie, że jak Wam nic nie potrzeba, albo nie macie pieniędzy to mnóstwo rzeczy wydaje się super, a jak przychodzi do kupna to nic nie można znależć?:) Jest jeden krój sukienek właściwie, który jest modny w tym sezonie i szyty na potęgę. Jest to krój jak dla mnie zbyt elegancki, a ja lubię sukienki seksowne, podkreślające co nieco. Zatem mój wspaniały mąż zasiadł za biurkiem i zamówił kilka rzeczy, z których sukienki były z przeznaczeniem na wesele, a spodenki tak do chodzenia. Wybrał kolor, krój i zamówił. Przesyłka była za dwa dni, ale jej zawartość pozostawia wiele do życzenia, choć mogłam się tego spodziewać płacąc za wszystko z przesyłką 210 zł. Materiały są do kitu, kolory na zdjęciach były inne ( a powinnam to wiedzieć, bo sama robię zdjęcia ), ogólnie żadna z tych rzeczy nie podoba mi się w 100 %, więc 210 zł to dużo pieniedzy za coś co się nie podoba. Same zobaczcie.... 




NIEBIESKA BOMBKA ODCINANA POD BIUSTEM Z ATŁASOWĄ KOKARDĄ



KOMBINEZON Z KROTKIMI SPODENKAMI- muszę coś zrobić z tą tandetną klamrą

 ŻÓŁTA SUKIENKO-TUNIKA Z ODKRYTYMI PLECAMI- materiał tak cienki, że prześwituje biust, dosłownie, a założenie stanika psuje cały efekt:))))

 TAK WYGLĄDAM W NIEBIESKIEJ

 TYŁ

 KOMBINEZON- przepraszam za niedobraną bieliznę i fryzurę

 TYŁ

  I ŻÓŁTA :))))))

 TYŁ - tył jest super, ale ta sukienka raczej wyglada na jakąś plażową, nawet te wiązanie na szyi takie jak od bikini:)
  Co myślicie ? Zostawić sobie coś? Nadaje się cos Waszym zdaniem? A może macie jakieś propozycje  sukienek na wesele ( proszę z adresem sklepu ):)
Buziaki
Moniśka

12 komentarzy:

  1. Niebieska sukienka jest prześliczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieska jest cudowna :):):) ale fakt tyci przepłaciłaś ;) ale niebieską zostaw koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaw niebieską sukienkę bo jest piękna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. a która z przeznaczeniem na wesele? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zdecydowanie za niebieską sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  6. niebieska zdecydowanie:) a w kombinezonie wyglądasz bardzoo sexi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również podoba się ta niebieska sukienka. Mam tak samo- gdy potrzebuję coś kupić, to nie mogę niczego znaleźć, a jak jestem tylko przypadkiem na zakupach, to wiele rzeczy mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieska sukienka jest boska *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Najładniejszy ten kobaltowy kombinezon , zmień bieliznę i w nim śmigaj
    , żółta sukienka - ładna , na fotkach nie widać prześwitów

    . Niebieska sukienka , coZ .... Dzidzia piernik , na dodatek jak dla mnie pogrubia Cie , A Tu w końcu jesteś bardzo zgrabną laską. Jest ładna ,sama w sobie , ale chyba nie do Twojej urody ( turkus tak średnio , jesteś jesiennym typem ) i sylwetki - niepotrzebnie wrażenie nadwagi.

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*