wtorek, 12 lutego 2013

Słoneczny zimowy dzień

Cześć kochane:))

Ale dzisiaj mamy piękną, słoneczną pogodę. A ja byłam u dentysty, zresztą wczoraj też, pani zatruła zęba  i wczoraj jak myłam to wszystko wyleciało, ale jestem już po i nawet nie bolało.Jakieś te zęby, albo słabe mam, albo nie wiem już co. Ciągle chodzę do dentysty i dbam ;myję, nitkuję, chodzę na zdejmowanie osadu i ciągle coś.

To zdjęcia z dzisiejszego poranka














  Jak Wam sie podoba moja codzienna stylizacja?



Wczoraj poćwiczyłam; 45 min bieżnia i 10 min orbitrek:) Dziś zamierzam zrobić jakiś trening z Zumby i coś na brzuch i ręce.

Miłego dnia misiunie.
Monika

6 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba Twoja stylizacja:) A naszyjnik poporstu jest uroczy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że piszesz o dentyście, może się w końcu zmobilizuje i pójdę, na razie zęby mam zdrowe, ale to wszystko do czasu.
    Monia powiedz mi Ty masz takie włosy naturalne? w sensie kręcone czy jakoś układasz? :)

    widzę, że i Ty ostro ćwiczysz, trzymam kciuki za nas obie, cobyśmy miały motywację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam naturalne takie niestety:( nic z nimi nie robię, tylko szampon i odżywka:)
      musimy się wspierać w naszym ćwiczeniu:*

      Usuń
  3. też mam słabe zęby niestety ;(

    ślicznie wyglądasz Moniś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zeby to nie przelewki, ja poki co mam spokoj, ale mam za soba kanalowe (nikomu nie zycze:P)
    tez sie ubieram w podobnym stylu na codzien - prost i wygodnie.
    uwielbiam Twoja burze fal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz. Naszyjnik jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*