środa, 27 lutego 2013

Czerwono mi:)

Witam Was kochane:))

Pogoda nie dopisuje, wszystkie buty przemoczone. Dziś założyłam lużne dżinsy z River Island, czerwoną bluzkę, kamizelkę z futrzanymi wstawkami, pasek w panterkę i czerwone kolczyki. Zwyczajnie, trochę sportowo....












I jak Wam się podoba?

Wczoraj wypiłam szampana ruskiego z Danielem, był fajny wieczór, oglądaliśmy filmy...
Chciałam się pochwalić również wczorajszym treningiem; 45 min bieżnia , 10 min orbitrek.Dziś mam też w planie poćwiczyć, dla odmiany zumbę, muszę też ugotować obiad, a wieczorem spotykam się z koleżanką.

Pozdrawiam

Monika

17 komentarzy:

  1. Czerwony kolor pasuje bardzo do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kolczyki, bardzo lubię czerwony kolor :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kamizelka i kolczyki :) u mnie również pogoda nie dopisuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia świetny zestaw:) Wszystko mi się podoba ale kolczyki i kamizelka najbardziej:) A u mnie słoneczko świeci:) Aż chce się żyć;buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie w czerwonym ja też lubię czerwony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. pasuje ci ten czerwony:) kolczyki są super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ruski szampan to klasa sama w sobie, ja jestem niemal uzalezniona od niego :P
    pieknie Ci w czerwieni Monis, sliczne kolczyki, ja chce takie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "ruski szampan to klasa sama w sobie" :D i wracają wspomnienia szkolnych lat

      Usuń
  9. Świetne kolczyki.
    I Włosy. Co ja bym dała za taką falę :)
    Ale zima straszna brry. Jedną z rzeczy które lobię w UK to że zimy są bardzo krótkie i dość ciepłe :)

    Pozdrawiam Cieplutko
    Na pewno jeszcze wpadnę tu do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolczyki, pierścionki, kamizelka a buty mam takie same tylko beżowe :) cudna Moniś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobną kamizelkę i uwielbiam tego futrzaka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się - w czerwieni Ci bardzo do twarzy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki:))
    Fakt wiosna i ciepło napewno wiele zmieni w życiu każdego:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka energetyczna czerwień. Bardzo pozytywnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*