poniedziałek, 1 grudnia 2014

23 dni do Bożego Narodzenia :)

Cześć :) 


Zostało 24, właściwie 23 dni do świąt. Jak ja kocham Boże Narodzenie:) Mnie już dopadła świąteczna gorączka, już planuję, szykuję, myślę. Zamierzam w tym roku solidnie przygotować się do świąt : zadbać o dom, o szczególy, o potrawy, o siebie, o wszystkie detale. Już teraz zastanawiam się nad dekoracją domu, jak ubiorę choinkę, w co zapakuję prezenty, co ugotuję , co ubiorę:) Jeśli chodzi o dekoracje, potrawy itd to pełno tego w necie. Ja również mam zamiar przygotować się jako osobę: wykonać minimum 20 treningów, nie jeść słodyczy, przemyśleć niektóre rzeczy, popracować trochę nad sobą. Spodobało mi się również kilka ozdób, które można samemu zrobić, kilka potraw.
A więc czas start:)   Niech to będą wspaniałe święta :)

















Mam nadzieję, że troszkę też czujecie już tą atmosferę :)


Pozdrawiam.
Monika

1 komentarz:

  1. Ja już mam choinkę ustrojoną u siebie w mieszkaniu a to dlatego, że już 19 grudnia wyjeżdżam :) moja choinka jest w takiej kolorystyce jak ostatnie zdjęcie w Twoim poście :)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*