czwartek, 30 października 2014

Nowości październik- ubrania, kosmetyki.






Cześć dziewczyny:)


Dzisiaj post z serii "przechwalanki":) Chciałam Wam pokazać kilka rzeczy, które ostatnio sobie sprawiłam. Na pewno nie jest to wszystko co chciałabym pokazać. Chwilowo moje posty są niezbyt uporządkowane, sama nie wiem jeszcze co i o czym chciałabym pisać. Od następnego tygodnia pojawią się na pewno posty ze stylizacjami, chciałabym, żeby to ich właśnie było więcej na blogu. Lubię siebie oglądać w różnych ubraniach i czasami dopiero na zdjęciach, które oglądam widzę, że coś mogłam lepiej połączyć, a coś do siebie kompletnie nie pasuje, choć w lustrze wydawało mi się o.k.Planuję też więcej postów o domu,o dekoracjach, o gotowaniu, o ważnych sprawach. Ale wróćmy do zakupów.....

Spodnie pół dzinsy-pół sportowe:) Były jeszce w wersji niebieskiej, ale te wydawały mi się bardziej eleganckie.

Tył spodni 


Sweterek w neonowe paski, założyłam raz, uprałam i jak zwykle zniszczyłam sweter. Po prostu nie mam już swetrów, wszystkie porozciągane :(




Bluzka z wesołym nadrukiem- lubię ją za kolory i optymizm którym emanuje.

 Dwie bluzeczki na lato, z przeceny  z Tally Weijl. Bardzo mocno powycinane.




Kosmetyki
od lewej- piling do ciała Avon- niesamowity zapach jagód, a ścieracz to juz taki sobie z niego. Jak dla mnie zbyt delikatny.
Balsam do ciała Nivea- klasyk, choć jak dla mnie jakoś sie trochę lepi.
Serum do twarzy z drobinkami zakupione w Biedronce, chyba za 8-9 zł. Działanie równe cenie:)
Szampon nawilżający z odżywką Dove 2 w 1- mój hit. Ostatnio muszę często myć włosy, a szampon jest super, włosy nawilżone i sypkie:)




Kolorówka- od lewej
Essence tusz do rzęs, trochę za dużo produktu nabiera się jednorazowo, ale po kilku próbach mozna to opanować. Za taka cenę jest o.k.
Perełki bronzujące Avon- fajnie i delikatnie przyciemniaja buźkę, zwłaszcza  w okresach bez słońca, skóra wydaje się być bardziej promienna i zdrowa.
Kredka do oczu Avon- niesamowity błękit czy tez turkus. Jestem z niej bardzo zadowolona.

To  by było na tyle. Miałyście coś z tych kosmetyków? Jaki dobry balsam na jesień-zimę polecacie?

Pozdrawiam
Monika

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no w tym miesiącu nic :) dopiero co kupilismy ławeczkę itd do naszej domowej siłowni. ćwiczę raczej w domku to jakoś sie nie stroję , ale jak chodziłam na zumbę to tam były rewie mody :D

      Usuń
    2. Też chcę ławeczkę, może znajdę jakąś taniochę. Jednak jak narzucę coś lepszego (bardziej "pro") to trening lepiej idzie;)

      Usuń
  2. Hmmmm...chyba nie zdziwisz się skoro pochwalę spodnie ;-). Tylko czemu nie pokazałaś ich na sobie? ;-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam do ciała na zimę Neutrogeny! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bielenda SPA Azja ! Kardamon<3 Polecam! Dopiero co zaczynam moją przygodą z blogerem dlatego może będzie ktoś chętny mi pomóc jak zainstalować na blogu obserwatorów? Coś mam, ale czy działa?:) Możecie wpaść do mnie i sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monisia! Dzięki wielkie :) Dodałam taki gadżet! Działa?

      Usuń
  5. Swietny pomysł z wpisami o wszystkim , pokaz jak mieszkasz , co gotujesz jak sie ubierasz ....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna jest ta bluzka z papugami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/love-me-harder.html zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*