niedziela, 8 września 2013

Niedzielny skrót :))



Cześć kochane:)


Postanowiłam ,że w niedzielę będę Wam pokazywać co robiłam cały tydzień w zdjęciach, tak jak wiele z Was robi. Co prawda w tym tygodniu nie nazbierałam dużo zdjęć, bo dopiero co ten pomysł wpadł mi do głowy, ale od jutra aparat będzie mi towarzyszył :))
Chciałabym Wam pokazać co mam zamiar jutro założyć. Wymyśliłam, że będę dzień wcześniej przygotowywać sobie stylizację i nie zmieniać nic,co powinno mi zaoszczędzić czasu, ale zobaczymy jak długo wytrwam, bo już nie raz podejmowałam takie wyzwanie, a potem i tak rano przetrząchiwanie szafy:)
Zdecydowałam się na spodnie w kwiatowy motyw, miętową bluzeczkę ze złotymi dodatkami, łososiowe buty z kokardką i dobrane kolorystycznie dodatki. Jutro pokażę Wam jak wyglądałam ( o ile czegoś nie zmienię). Jesli bedzie chłodno to założę czarną, skórzaną ramoneskę lub beżową :)







Byłam chyba z pięć razy pod rząd na grzybach, robiłam w słoiki, gotowałam sos, mroziłam, suszyłam. Mam już chyba zapas na zimę :)



Kupiliśmy 10 kilo pigwy , drylowaliśmy, kroiliśmy i zasypaliśmy cukrem. Będzie na nalewkę na zimę- mówię Wam jest pyszna i bardzo zdrowa:)

Moje ulubione jabłka- antonówki- kocham ten smaczek :)




Pozdrawiam 
Monika

8 komentarzy:

  1. Piękny zestaw na jutro !!! :))))
    Pokaż koniecznie zdjęcia! :)
    I pomysł na wpis mi się bardzo podoba :) w końcu nie piszesz często więc takie wpisy jak najbardziej przypadną mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne buciki:) oo ja nie byłam jeszcze na grzybach.. a mam ochotę się wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor i fason bluzeczki ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. wow na pigwe naleweczke bym przylazła na piechote z Holandii ;D

    Moniś uważaj na kleszcze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Struj jest prześliczny i bardzo uroczy. Bym chciała Ciebie w nim zobaczyć.
    Grzybów widzę, że troszkę nazbierałaś. Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie na razie coś mało grzybów. Bywały lata, że było ich więcej.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny zestaw - bardzo romantyczny ♥

    uwielbiam pigwówkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. miętowy sweterek jest śliczny :D

    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*