poniedziałek, 30 września 2013

Dzień chłopaka i krem " Kod młodości" od L'oreal.


Witam Was wszystkie:) 



Dziś króciutko, post pisany między pracą, a zumbą. Będąc w Rossmannie oprócz kosmetyków na prezencik dla męża kupiłam sobie kremik pod oczy" Kod młodości" z L'oreala. Pani bardzo polecała i do tego był przeceniony z pięćdziesięciu kilku złotych na bodajże 34zł. Miałam jakiś czas temu z tej serii krem na noc, ale nie zachwycił mnie. Nie wiem jak ten pod oczy? Miała go któraś z Was? Jest rzeczywiście tak dobry?



Zobaczcie co kupiłam na Dzień Chłopaka
W Biedronce jest promocja czekolad. Kupiłam kilka , wszystkie 10 % taniej.
Pozdrawiam
Monika

5 komentarzy:

  1. nie miałam kremiku więc jestem go ciekawa ;) czekolady też kupiłammmmmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. -10%? u nas jest -30 na wszystkie czekolady :D

    dla mojego kupiłam podobnie, trochę słodkości i kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez kupiłam czekolady, ale jak przyszłam to już mały wybór był :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie wieże w te biedronkowe promocje.

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*