sobota, 13 lipca 2013

Szybki sobotni post

Cześć kochaniutkie:))
Na początku chciałam Wam oznajmić, że nie ma w moich postach chwilowo zakończenia, ani koloru, ani odmiennej czcionki, bo juz od trzech postów wyskakuje mi błąd na stronie i nie mogę zaznaczyć nic, żeby zwiększyć czcionkę, pogrubić lub cokolwiek:((( Wiecie może dlaczego tak mam?
Dzisiejszy strój jest prosty i to zaledwie parę zdjęć, gdyż przyjechała do nas rodzinka na weekend i nie mam zbytnio czasu:)Biała bluzeczka z sercem, którą już widziałyście, spodnie rurki, pasek w panterke i bezowe koturny:))Strój idealny na grilla:)))) pod dachem:)





8 komentarzy:

  1. nie wiem, czemu taki błąd Ci się robi :)
    prosty strój, ale bardzo fajny !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, na grill ubrałaś się idealnie :D i nie tylko oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny prosty zestawik:) buciki są boskie:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz , buciki cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz.
    Co do problemów technicznych niestety nie umiem pomóc - może pisz w Openoffice, a potem wklejaj do bloga? :)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*