sobota, 6 lipca 2013

Co kupiłam w Sh w zniżkową sobotę?

Cześć laleczki:)
Wczoraj wieczorem spędziłam z przyjaciółką bardzo miły wieczór. Plotkowałyśmy, jadłyśmy pizzę, rozmawiałyśmy o firmowych i prywatnych sprawach i w ostateczności wybrałyśmy sie do klubu. Wróciłam o drugiej. Wstałam o piątej zrobić mężowi kanapki i położyłam się ponownie i spałam  dalej do dziesiątej. Obudziłam się i zdałam sobie sprawę, że jest sobota i zniżki 50 % w moim ulubionym Sh, więc pojechałam. Co prawda nie było jakichś super rzeczy, a może ja nie miałam zbytnio humoru na zakupowe szaleństwa, ale coś tam kupiłam. Same popatrzcie...


LEGGINSY Z NITAMI Z PRZODU, NOWE 8 zł





BLUZECZKA RÓŻOWA NA RAMIĄCZKA, PAPAYA, 3zł


ZWIEWNA BLUZKA , GINA TRICCOT, 4zł


BLUZKA W UROCZE SERDUSZKA Z APASZKĄ, RIVER ISLAND, 4zł
 I SUKIENKA, już nie z Sh, ze sklepu chińskiego, 36zł


BLUZKA MALINOWA ED HARDY, 7zł, NOWA



Podoba Wam się coś?
Jutro outfit z sukienką, w której byłam wczoraj na imprezie :))

Buźki
Monika

1 komentarz:

  1. Legginsy i sukienka są świetne.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*