poniedziałek, 19 marca 2012

Paznokietki

Hej!


Wczoraj wieczorem miałam chandrę, a wtedy najlepiej pomagają zabiegi upiększające. Pomalowałam więc paznokcie. Początkowo miał być tylko ciemny fiolecik i na to pękający srebrny, ale wydało misię zbyt smutne takie zestawienie i dodałam jeszcze plamki z pękającego różowego.
Oto efekt. Zdjęcia może niezbyt ostre, ale coś tam widać.



Dzisiaj to na tyle. Napiszcie jak Wam się podoba takie połączenie :))


Buziaki i życzę miłego poniedziałku (jak ja nie lubię poniedziałków)



Monika

1 komentarz:

  1. Uwielbiam połączenie z lakierem pękającym:)Fajnie Ci to wyszło:)Zapraszam na mojego bloga:
    http://ichbin-dorota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*