niedziela, 1 marca 2015

Graffiti look od Essence.




Cześć dziewczyny :)

Na takie paznokcie polowałam już od dłuższego czasu, bardzo podobał mi się taki manicure. Gdy tylko zobaczyłam folijki do tego lustrzanego graffitowego looku postanowiłam sprawić sobie komplecik.Potrzebny nam jest taki bezbarwny aktywator, którym malujemy płytkę , czekamy 80-90 sekund i przyklejamy folię, po czym odrywamy i voila :) Zastanawiam się czy nie jest to prosty, zwykły lakier bezbarwny i czy cała magiczność tego produktu nie polega na tym, żeby folię nalepić na lakier, który jest lekko mokry i jest w sumie obojętne jaki to lakier. Folijki były 2 sztuki w opakowaniu z instrukcją, każda po około 15cm. Przycinamy je mniej więcej do wielkości paznokcia.Te dwie rzeczy kosztowały około 18zł, więc wydatek nie jest jakiś wielki, a gdy skończą się folijki to ten bezbarwny lakier już mam i dokupię same folijki ( może będzie też większy asortyment). Uważam , że jest to fajna opcja, gdy ktoś lubi bawić się z paznokciami i nie ma jakichś dużych zdolności twórczych. Mi sprawiło trochę trudności uzyskanie zapełnienia folijką całej płytki paznokcia, ale to dopiero pierwsze spotkanie z tymi produktami  i zapewne następnym razem będzie lepiej. 











Jak Wam się podobają takie lustereczka ?


Pozdrawiam
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*