środa, 10 września 2014

Trochę nowości i co u mnie:)

Cześć dziewczyny :)


Nigdy nie miałam jeszcze aż tak długiej przerwy w blogowaniu i jak mnie nie było to i tak często myślałam o blogu, o Was, co kto napisał, jak się ubrał, co u Was słychać. Firma odkupiona, spółka zlikwidowana, wszystkie praktycznie sprawy urzędowe ogarnięte. Właśnie, odkupiona, ale na tą chwilę niezbyt dobrze prosperuje. Ale dobre i to, ze dokładać nie trzeba. Mam nadzieję, że powoli doprowadzę wszystko do ładu i będzie to lepiej działało. I tak sobie spędzam czas w pracy zazwyczaj 6.30-16.30, a w soboty szkolenie i ogólnie ogarnięcie domu, zakupy itd. Mało czasu na rozrywki, mało dla siebie, co drugi dzień wygospodaruję jakąś godzinkę na sport, a tak ogólnie to i zmęczona jestem i fizycznie i psychicznie. Wieczorami zamierzam zawsze obejrzeć film z Danielem i .....zasypiam. Szkolenie dobiega końca , ostatnie spotkanie w październiku i pozostanie nam czekać na nasze szczęście, a właściwie szczęścia :))

Dziś kilka nowości, pokażę niestety nie na sobie, bo co prawda jakoś się ubieram, ale nie są to skomplikowane stroje- nie mam czasu, głowy i zapału .





Czarna marynarka- od dawna szukałam jakiejś fajnej, a ta jest talka lekko sportowa, dość ciepła, lekko pikowana. Może jeden minus to ta złota aplikacja, ale cóż :)
Chusta- kolejnachusta w mojej kolekcji, kupiłam po prostu ten sam rozmiar i ten sam materiał co ta z pieskami tylko dla odmiany w żyrafki:)

Plastikowy naszyjnik- podrasuje niejedną nudną stylizację.

Bluzeczka złota z ciekawym wycięciem na plecach. Jest dość krótka, ale już ją widzę ze spodniami z wysokim stanem, marynarką i szpilkami.


Pozdrawiam Was.

Monika

9 komentarzy:

  1. fajne nowości! :)))
    szkoda że tak mało Cię tutaj:(
    o jakich szczęściach mówisz?:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. bliźniaki? gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apaszka bardzo fajna;a co do dokładania do Firmy-gratuluję;że Ci się udało;ja na taksówce poszedłem z torbami ;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia co Ty kombinujesz ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki i zycze dalszych sukcesów zawodowych :) oraz w życiu prywatnym :)) naszyjnik jest bardzo fajny wlaśnie sama rozglądam sie za podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka fajna chusta w żyrafy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Monia bardzo tajemnicza jesteś, ale trzymam kciuki i mam nadzieję, że to to o czym myślę :)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*