sobota, 12 kwietnia 2014

Pielęgnacja Anti Age od Olaz.




Cześć dziewczyny :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać zestaw do oczyszczania twarzy od Olaz. W pudełeczku znajduje się szczoteczka, główka jest osobno, 2 baterie i mały żel do oczyszczania twarzy, taki peeling . Szczoteczka oczyszcza 4 razy lepiej niż zwyczajne mycie i ja po 4 użyciach stwierdzam, że naprawdę widać różnicę. Skóra jest bardzo dobrze oczyszczona, gładsza, napięta, bardziej różowa i przygotowana na przyjęcie kosmetyków pielęgnacyjnych. Po takim masażu moja skóra wprost chłonie kremik i zauważyłam, że tendencja do błyszczenia  się skóry również nieco zmalała. Ja myłam twarz rano i wieczorem, zalecane jest zwilżenie twarzy, nałożenie żelu i masowanie całej twarzy około 60 sekund. Robię to nieco dłużej, zwłaszcza w miejscach gdzie robi mi się więcej wyprysków i krostek czyli broda i policzki. Myślę, że regenerujące i odmładzające działanie tego masażu spowodowane będzie dokładnym peelingiem i na tym to polega. Można również używać innego żelu lub złuszczacza z tą szczoteczką. Główka jest wymienna, można ją sobie dokupić . Szczoteczka posiada 2 szare przyciski : jeden to włącznik, a drugi steruje szybkością obrotów.Dodatkową zaletą jest możliwość używania pod prysznicem. 









Póki co jestem bardzo zadowolona z tego zestawu i zamierzam na co dzień używać tej szczoteczki. Dla osób z trądzikiem może naruszać zbytnio wypryski i mogą one  krwawić i brzydko wyglądać oraz nie chcieć sie goić . Dla mojej skóry jest naprawdę świetny.


I niech ktoś mi powie, ze psy nie upodabniaja sie do ludzi. Ja bardzo lubię jabłka i Barbie też :) Od jakiegos tygodnia zjada codziennie jedno. Daję jej całe jabłko i po kilku minutach zostaje z niego tylko ogonek :) A jak śmiesznie gryzie.... Tylko przednimi ząbkami...



Pozdrawiam

Monika

3 komentarze:

  1. super ta szczoteczka - fajnie, że można jej używać również pod prysznicem :)
    przydałaby mi się :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przymierzam się do zakupu więc chętnie czytam wszystkie opinie na temat tego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt wydaje się być dobry. Chyba się skuszę i kupię, na pewno się przyda :)
    Piesio słodki!

    Zapraszam do mnie:
    magic-music-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*