niedziela, 7 kwietnia 2013

Niedziela na uczelni:)

Cześć:)))

Taki miałam dziś dobry humor, ale został mi już przez męża zepsuty. Czasami tak bywa niestety:((( Wstałam dziś o piątej, bo Daniel miał na szóstą i tak krążyłam po domu jak zombie. Jestem mega niewyspana, więc i niezbyt wyglądam- wybaczcie.
Aby się trochę doenergetyzować postawiłam na czerwień......a poza tym to zwykły zestawik..










Jutro będzie jakiś bardziej pasjonujący post-postaram się, obiecuję:)))
Miłej reszty weekendu.
Moniśka

11 komentarzy:

  1. jakie niezbyt jakie niezbyt Moniko ślicznie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Świetnie Ci pasuje kolor czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czerwony <3 świetnie w nim wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pasek :) rzeczywiście bardzo ładnie Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie Ci w czerwieni;ale w tym zestawie-pasek rządzi ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Buuuuty <3 hehe ja z soboty na niedziele bardzo mało spałam bo w sobotę była impreza a w niedziele rano trzeba było wstać i ruszać do Krakowa na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na drugi zdjęciu wyszłaś bardzo piękne. Z całej stylizacji najbardziej podobają mi się buty.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne buciki, uwielbiam kolor czerwony:) buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pasek.; ) I ogólnie ładne zdjęcia.< 3
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*