niedziela, 9 grudnia 2012

Nowa torebka i lakier do paznokci:)

Cześć wszystkim:)_

Muszę się w końcu wziąść za siebie. Dopada mnie jakieś lenistwo, bezprzyczynowe. A miałam zaplanowane zrobić w grudniu chociaż 15 postów, ale nie takich zapchajdziura typu kopiuj i wklej coś z internetu:) Jeszcze może zdążę jak się zabiorę do roboty. Jak tam Wasze listy do Świętego Mikołaja? Ja już tyle opcji-prezentów wymyśliłam, że moi bliscy się łapią za głowę:)Przynajmniej wiedzą co mnie ucieszy.

Oto nabytki z wczoraj. Torebka z Sh z River Island za 12zł i lakier do paznokci, myślałam, że będzie ładniejszy, a to taki szary brąz......






  

I jak Wam się podoba?
 Na dole w pokoju mam taką starą toaletkę i zamierzam tam przenieść kosmetyki do makijażu i biżuterię, jak już się uporam z tym to Wam pokażę.
Buziaki i miłej niedzieli
Moni

2 komentarze:

  1. Świetna torebka :) A kolor lakieru mi się podoba:) U mnie Mikołaja niestety nie było ale przed nami Święta i może jeszcze zdąży przyjść. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie lakier sie podoba, sprobuj nalozyc jeszcze jadna warstwe, kolor bedzie intensywniejszy.

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*