wtorek, 6 listopada 2012

Outfit 061112

Cześć dziewczyny:)


Postaram się częściej dodawać posty i robić więcej zdjęć, które nie są może nadzwyczajne, ale są.Znów pracuję w tym tygodniu na rano i wstaję 5.15, a pogoda nas nie rozpieszcza, zwłaszcza gdy na dworze ciemno.Dziś ubrałam dżinsy rurki czarne i niebieską bluzkę na długi rękaw Esprit, do tego marynarka i kurteczka ze sztucznego futerka, bo rano jest strasznie zimno, a teraz w pracy już się ogrzałam i siedzę bez marynarki nawet. Założyłam kolczyki, które mienią się fioletem, błękitem, turkusem, różem, a paznokcie mam ombre biało-czarne zrobione metodą gąbeczkowa:)Makijaż jak zwykle , dodałam tylko szary cień na całą ruchomą powiekę i obrysowałam oko kredką w kolorze turkusu, żeby było weselej.






























Buziaki
Monika

1 komentarz:

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*