środa, 5 września 2012

Co ćwiczę, co czytam i paznokcie:)

Cześć:)

Żeby nie było, że próżnujęi tylko przyziemnymi sprawami się zajmuję pokażę Wam co obecnie czytam:)




Zamówiłyśmy sobie tę książkę razem z koleżanką, a ja pierwsza ją czytam. Wiadomo, w przedszkolu, jak i ogólnie w życiu codziennym spotyka się różne dzieci i jako pedagog chciałoby się wiedzieć jak z nimi postępować, co nie znaczy, że książka nie przyda się w wychowywaniu własnych dzieci. Dla mnie  dzieci grzeczne i bezproblemowe są po prostu łatwe, a najwięcej satysfakcji sprawia jednak rozwój i poprawa np. zachowania dzieci niegrzecznych.
Książka opisuje różne przykłady zachowań dzieci w różnym wieku  i niestety nie daje recepty co robić?, pozwala zrozumieć mechanizmy i powody dlaczego dzieci są agresywne, niegrzeczne itd. Przeczytałam prawie całą książkę i nie ma tam przepisu o który mi chodziło.... Może w ogóle go nie ma?!




Żeby utrzymać ciało w formie wiadomo biegam, ale czasami mi się to nudzi, zresztą żeby trening był skuteczny musi być różnorodny, aby się organizm nie przyzwyczajał do tych samych sekwencji, tylko ciągle był wysiłkiem zaskoczony. Oprócz biegania ćwiczę Zumbę i aerobik z płyt, a ostatnio z dodanej do Shapea płyty ćwiczę z Ewą Chodakowską, jest to już jej zresztą trzecia płyta z treningiem. Daje kobietka w kość, ale efekty są nieziemskie......A to ta płyta










i paznokcie




Miłego wieczoru
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*