środa, 27 czerwca 2012

FIGURA PRZED ĆWICZENIAMI

Ćwiczę, ćwiczę!!!!!!!


Jak wcześniej obiecałam dodaję zdjęcia:całej sylwetki i brzucha. Z brzusiem nie mam problemów, ale udka, bioderka i pupa to moje obszary problemowe. Jak wcześniej mówiłam ćwiczę z płyt Zumba; body and sculpt i flat abs, pierwszy program z hantelkami formujący ciało trwa 40 minut a drugi na brzuch 20 minut czyli godzinę razem. Zumba sprawia mi ogromną radość oprócz tego oczywiście, że są to świetne ćwiczenia dla całego ciała i pozytywnie mnie nastrajają:)



Za jakieś dwa tygodnie, jak będzie widać jakieś efekty to dodam nowe zdjęcia, bo na razie po trzech treningach ciężko jeszcze coś powiedzieć, choć ćwiczyłam różne rzeczy i uważam, że trening jest super, ale jak w każdym trzeba trochę cierpliwości, żeby coś z tego było:))))
I jak????:)

Pozdrawiam
Monika

3 komentarze:

  1. ja tez sie przymierzam do jakiejs aktywnosci, ale moj slomiany zapal mi to utrudnia. lato sprzyja takim postanowieniom, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi brakuje motywacji do takich ćwiczeń.Zumba to fajny pomysł na zrzucenie kilogramów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie powodzenia i oby efekty byly zadowalajace :)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*