czwartek, 12 kwietnia 2012

Nowa szczotka

SZCZOTKA BRAUN

Nie mam jakoś polotu do dodawania outfitów, jakoś źle wychodzę na zdjęciach i druga sprawa to nie ma jednak mi ich kto robić. Dlatego będą zdjęcia outfitów robione przeze mnie samą. Dobra, koniec marudzenia:))
Chciałabym Wam pokazać jakiej szczotki, oprócz zwykłej ,używam do włosów. Szczotka  Braun Satin Care 7 Ionic jest świetna, jeśli macie puszące się włosy i bez blasku. Po otwarciu specjalnej komory wydziela jony, które niwelują również elektryzowanie się włosów. Jej minusy to tylko to, że nie można jej używać na mokre włosy i powinna mieć jakieś etui, bo boję się ją wrzucić do torebki, żeby się nie uszkodziła. Poza tym jest świetna, włosy są o wiele bardziej błyszczące i miłe w dotyku.
Tak na marginesie pamiętajcie o czesaniu włosów z podziałem na partie, najpierw końcówki, potem wyżej i wyżej, a na końcu całość od nasady. To mniej niszczy włosy.
Zobaczcie jak wygląda ta szczotka








A Wy jakie macie sposoby na zdrowsze włosy?


Idę teraz biegać ,bo przybyło mi po świetach 2 kg:(  Życzę miłego wieczoru. BUZIAKI


Monika

9 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, ze takie szczotki istnieją:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być dobra ta szczotka:)
    PS: Ja najczęściej sama robię zdjęcia outfitów i nie wychodzą tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  3. te +2 kg to na pewno jedzenie! ;)
    a co do outfitow, to mam nadzieje, ze zmienisz zdanie i bedzie mnostwo fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba tak, bo szczerze to o czym to ciągle pisać:)_

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa , ale szkoda że nie wolno na mokre włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu właśnie wygrałam z Brauna prostownicę i suszarkę jonizujące.
    Taka szczotka również by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze masz piękne włosy, bardzo przykuwają uwagę, ciekawa jestem, jakbyś wyglądała w krótszych... Ja stosuję odżywki i maski, ale nie za często, staram się ograniczać kontakty z prostownicą.

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:) każdy z nich wywołuje uśmiech na mojej twarzy:)
zapraszam do obserwowania:*